کجا فصد خون کنیم | مراکز فصد خون

مراکز فصد خون
تعداد نظرات :0
آنچه در این مقاله میخوانید ..

معرفی مراکز فصد خون و اینکه کجا فصد خون کنیم؟ سوال بسیار متداولی است که سلامت جویان و بیماران مختلف به دنبال یافتن پاسخ آن هستند در ادامه مقاله برای یافتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید. فصد خون از جمله اعمال یداوی است که هر فردی به تنهایی نمی تواند آن انجام دهد و حتما باید با مراجع به مراکز فصد خون نسبت به انجام آن اقدام نمود. علاوه بر مراجعه به مرکز فصد خون از معتبر بودن مرکزی که برای فصد خون مراجعه می کنید باید اطمینان حاصل کنید.

مراکز فصد خون معتبر

فصد خون را حتما باید در مراکز فصد خون معتبر انجام داد از گذشته فصد خون یک روش درمانی بود که به شکل سنتی در مراکز سنتی هم انجام می شود اما امروز فصد خون جز اعمال یداوی است که از سوی پزشکان متخصص طب سنتی نسبت به انجام آن توصیه می شود. به همین منظور هم مراکز فصد خون مجهزی هم تاسیس شده اند که عمل فصد را با بهترین کیفیت و زیر نظر متخصصان طب سنتی انجام می شود و سلامت جویان با خیال راحت می توانند این مراکز فصد خون را جستجو کرده و مراجعه نمایند.

مرکز فصد خون در تهران

در تهران تعداد زیادی مراکز فصد خون است که کار فصد خون را انجام می دهند اما اینکه کدام مناطق تهران دارای مرکز فصد خون است و اینکه کدام یک از این مراکز فصد خون هم دارای اعتبار و کیفیت لازم هستند سوالی است که امیدواریم بتوان به آن پاسخ مناسبی داد.

مراکز فصد خون در شمال تهران

مراکزی که در آن کار فصد خون انجام می شود در شمال تهران بسیار محدود هستند اما یکی از مراکزی که در خیابان پاسداران واقع است و از کادر مجرب برای ارائه خدماتش استفاده می کند سلامتکده دکتر بانوکا است. این مرکز ضمن دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت دارای نیروی مجرب و کارآزموده است و کلیه کارهای طب سنتی آن از جمله فصد خون را زیر نظر پزشک متخصص طب سنتی انجام می دهد.برای کسانی که ساکن مناطق شمالی تهران مانند اقدسیه، شمیرانات، فرمانیه و دیباجی هستند مراجعه به این مرکز فصد خون پیشنهاد می شود.

مراکز فصد خون در غرب تهران

مراکز فصد خون در غرب تهران نسبتا محدود و انگشت شمار هستند چنانچه به دنبال مرکز فصد خون در غرب تهران هستید که هم معتبر باشد و هم فصد خون را با بهترین کیفیت انجام دهد مرکز فصد خون و کلینیک فصد خون دکتر سریتا را به شما پیشنهاد می شود این مرکز علاوه بر اینکه دارای تاییده از وزارت بهداشت و درمان است خدمات خود را هم با بهترین کیفیت ارائه می دهد و مراجعین این مرکز اغلب برای چندمین بار به آن مراجعه می کنند.

کلینیک دکتر سریتا در خیابان ولیعصر واقع است و یکی از قابل دسترس ترین مرکز فصد خون برای ساکنین غرب و مرکز و حتی شمال تهران است.

مراکز فصد خون در شرق تهران

اگر قصد انجام فصد خون در شرق تهران را دارید برای یافتن مراکز فصد خون در شرق تهران می توان به نقشه های آنلاین اینترنتی مراجعه نموده و یکی از مراکزی برای فصد خون به ساکنین شرق تهران مانند تهرانپارس و نارمک پیشنهاد می شود مرکز فصد خون سنتر است این مرکز در خیابان پاسداران واقع است و به کسانی که در شرق تهران ساکن هستند دسترسی مناسبی دارد. علاوه بر این این مرکز خدمات فصد خون در منزل را هم انجام می دهد با تماس با این مرکز می توان نسبت به انجام فصد خون در منزلتان نیز اقدام کرد.

نحوه انجام فصد خون در مراکز فصد خون

نحوه انجام فصد خون در مراکز فصد خون عموما یکسان است و با یک تیغ عمل فصد خون انجام می شود و ممکن است در بعضی از مراکز فصد خون در تهران با آنژیوکت هم فصد خون انجام شود.البته برای انجام فصد خون مراجعه کننده ابتدا یک مشاوره پزشکی از پزشک این مراکز می گیرد چرا که افرادی که منع فصد دارند نباید عمل فصد خون را انجام بدهند بنابراین پزشک با گرفتن یک شرح حال و معاینه نسبت به انجام فصد خون بیمار را راهنمایی می کند.

کدام بیمارستان فصد خون انجام می دهد؟

فصد خون از اعمالی است که در کلینیک ها و درمانگاه ها و مطب ها و سلامتکده های طب سنتی بیشتر انجام می شود بنابراین بیمارستانی که کار فصد خون انجام دهد تعداد بسیار کمی هستند و انجام فصد خون در بیمارستانها برخلاف مراکزی مانند کلینیک ها و مطب های طب سنتی ممکن است با کندی و صرف زمان زیاد انجام بگیرد چرا که مراجعین مراکز بیمارستانی بیشتر از مراجعین کلینیک است و ممکن است برای انجام فصد خون مدت زمان بیشتری را انتظار بکشیم.

پیشنهاد ما این است به مراکزی که دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستند مراجعه کنید. این مراکز ضمن اینکه موظف هستند خدمات طب سنتی را همراه با ارائه مجوز انجام بدهند همچنین موظف اند که بهترین خدمات طب سنتی مانند فصد خون را با بهترین کیفیت ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلتر قیمت
فیلتر قیمت - slider
1تومان1تومان